Informatikai szolgáltatási pályázati felhívás
Az Országos Magyar Vadászkamara nyílt pályázatot ír ki a mintegy 65 ezer tagjának központi nyilvántartását, a vadászjegyek kiállítását/érvényesítését és a vadászvizsgáztatással kapcsolatos feladatellátást támogató informatikai rendszer egyedi fejlesztésére és a rendszer egy éves üzemeltetésére.
Az Országos Magyar Vadászkamara (a továbbiakban: Vadászkamara) mint a magyar hivatásos- és sportvadászok önkormányzattal rendelkező, közfeladatokat, valamint szakmai érdekképviseleti feladatokat ellátó köztestülete nyílt pályázatot ír ki a mintegy 65 ezer tagjának központi nyilvántartását, a vadászjegyek kiállítását/érvényesítését és a vadászvizsgáztatással kapcsolatos feladatellátást támogató informatikai rendszer egyedi fejlesztésére és a rendszer egy éves üzemeltetésére. A fenti informatikai rendszer a Vadászkamara Elnökségének döntései értelmében a digitális vadászjegyre való átállás, valamint az ahhoz kapcsolódó vadászjegyek plasztik kártyákra történő cseréjének első fejlesztési üteme.
A pályázati felhívás megjelenési módja: a Vadászkamara hivatalos honlapján (www.omvk.hu)elektronikus formában
A pályázat benyújtásának határideje: 2019. augusztus 26., 14.00 óra
A pályázati ajánlattétel módja: elektronikus formában (pdf) az info@omvk.hu e-mail címre (a csatolmány mérete legfeljebb 15 Mb lehet).
A pályázatot magyar nyelven kell elkészíteni. A pályázatot cégszerűen aláírt, szkennelt formában szükséges benyújtani.
Az ajánlat tárgyát adó rendszer fejlesztését iteratív módszertant követve, az ajánlati felhívás mellékletét képző funkcionális specifikáció alapján, a Vadászkamara projektcsapatával szorosan együttműködve kell megvalósítani a következő mérföldkövek figyelembevételével:
Dátum | Mérföldkő |
2019. szeptember 9. | Szerződéskötés, Projektindítás, fejlesztés kezdete |
2019. szeptember 20. | Első fejlesztési szakasz zárása, alkalmazás prototípus váz bemutatása, telepítés OMVK környezetbe. Funkcionális specifikáció szállítói véleményezése, nyitott kérdések lezárása. |
2019. október 4. | Második fejlesztési szakasz zárása, tesztelésre átadás |
2019. október 18. | Harmadik fejlesztési szakasz zárása, tesztelésre átadás |
2019. október 31. | Negyedik fejlesztési szakasz zárása, tesztelésre átadás |
2019. november 15. | Fejlesztési szakasz lezárása, teljes funkcionalitás átadása tesztelésre |
2019. november 22. | Első stabilizációs szakasz zárása |
2019. november 29. | Második stabilizációs szakasz zárása |
2019. december 6. | Harmadik stabilizációs szakasz zárása |
2019. december 13. | Stabilizáció lezárása, döntés az élesbe állásról |
2020. január 1. | A rendszer élesbe állása (a vadászjegy érvényesítés országosan, akadály nélkül megkezdhető a rendszerben) |
2020. január 31. | A nem rendszerműködést képező (vadászjegy érvényesítést és vizsgáztatási feladatokat nem befolyásoló) hibajegyek lezárása |
A Vadászkamara és a rendszer fejlesztését elnyerő pályázó (a továbbiakban: Szállító) a fenti rendszerfejlesztési mérföldkövek figyelembevételével a szerződéskötés alkalmával rögzíti, hogy mely rendszerfejlesztési mérföldkövekhez milyen mértékű fizetési mérföldkövek kapcsolódnak. A Vadászkamara a pályázat kiírásával kiköti, hogy fizetési kötelezettséget kizárólag 2019. november 15-ét követően vállal a fejlesztési szakasz lezárása és a teljes funkcionalitás tesztelésre történő átadásának teljesítése esetén. Ebben az esetben a rendszerfejlesztés teljes bekerülési költségének szerződésben rögzített részösszegét utalja a Szállító felé, mely nem lehet több, mint a teljes bekerülési költség 50 százaléka. Ezt követően fizetési mérföldkövet képez a rendszer élesbe állása, valamint a nem rendszerműködést képező hibajegyek lezárása, melyek részleteiről a szerződő felek szerződésben állapodnak meg.
Elvárások a szállítandó informatikai rendszerrel és Szállító projekt részvételével szemben:
- A pályázati felhíváshoz mellékelt funkcionális specifikáció megvalósítása felhőalapú webalkalmazásként Azure platformszolgáltatásokra (PaaS) építve
- VadON funkcionális specifikáció_v1p0.pdf
- VadON online kattintható felületi modell elérhetősége:
https://kutjpr.axshare.com
jelszó: OMVK
- A fejlesztési projekt részeként biztosítani kell a Megrendelő számára a funkcionális specifikációban leírtaktól eltérő üzleti igények megvalósítására 15 nap változtatási keretet (fejlesztési erőforrás).
- A fejlesztési projekt részeként az élesítést követő 3 hónapban (tervezetten 2020. január 1. – 2020. március 31.) biztosítani kell az alkalmazás kiemelt támogatását, állandó rendelkezésre állással, a hibaelhárítás azonnali megkezdésével.
- Az alkalmazás normál üzemeltetése és támogatása egy éves időtartamban a vonatkozó követelményeknek megfelelően 2020. április 1. és 2021. március 31. között:
- A projekt megvalósításához kapcsolódó tesztkörnyezetek karbantartását, rendszeres telepítését, tesztadatok kezelését. Az egyes környezetek létrehozását megismételhető módon, automatizáltan kell biztosítani Azure felhőben.
- A Vadászkamara Azure DevOps környezetében biztosítani kell a rendszer telepítő készletének folytonos, automatikus létrehozását, a teszt és éles környezetek automatizált telepíthetőségét.
- A fejlesztési munkadarabok követését, hibajegyek és forráskód kezelését a Vadászkamara Azure DevOps környezetben kell elvégezni, melyet a Szállító szabadon testre szabhat.
- A fejlesztési szakaszok eredménytermékeinek átadásakor mellékelni kell a megrendelő részére a kitöltött tesztforgatókönyveket, mely igazolja a Szállító oldali tesztelési feladatok elvégzését, beleértve
- Manuális tesztesetek és tesztforgatókönyvek kidolgozása
- Funkcionális tesztelés elvégzése (új funkciók ellenőrzése pozitív és negatív ágon) a támogatott böngészőkben (Google Chrome, Firefox) asztali és tablet eszközökön.
- Regressziós tesztek végrehajtása minden fejlesztési szakasz zárásakor (meglévő funkciók ellenőrzése)
- Integrációs tesztek végrehajtása
- Tesztadatok generálása és karbantartása (valós használat nagyságrendjének megfelelő adatmennyiséggel, pl. vadász entitás esetén ~100.000 adatsor)
- Tesztkörnyezetek kialakítása, rendszeres telepítése, hibaelhárítás
- Migrált adatkörök tesztelése
- A Szállító a munkavégzés helyszínét szabadon megválaszthatja, a Vadászkamara nem várja el a helyszíni munkavégzést, projektszobát nem biztosít. A fejlesztési szakaszok zárásakor az elkészült funkcionalitás bemutatását a Vadászkamara központjában (3000 Hatvan, Kossuth tér 24.) kell megtenni.
- Szállító tudomásul veszi, hogy a Vadászkamara számára fejlesztett informatikai rendszer tulajdonjoga, beleértve annak forráskódjaira és használati környezetére kiterjedő korlátozásmentes tulajdonjoga a Vadászkamarára, illetve a projekt tárgya szerinti feladatokat ellátó jogutód költségvetési szervre vagy gazdálkodó szervezetre átszáll. Szállító e körben a pályázat tárgya szerint általa fejlesztett informatikai rendszerrel összefüggő minden szellemi tulajdonjogáról lemond azzal, hogy a Vadászkamara vállalja, hogy a rendszert vagy komponensét harmadik személynek nem adhatja át, nem értékesítheti.
- A projekt eredménytermékeként a következő dokumentációk átadása:
- Telepítési és üzemeltetési leírás
- Fejlesztői leírás, fejlesztői környezet manuális és automatizált létrehozásának lépései
- Adatmentés és visszaállítási terv
- Frissített funkcionális specifikáció
- Tesztelési terv
- Telepítőkészlet változásjegyzék (release notes)
- Oktatási anyagok prezentációként
A Pályázó pályázati ajánlatának pontokba szedetten az alábbiakat kell tartalmaznia:
- Az VadON alkalmazás fejlesztésére vonatkozó részletes szakmai és pénzügyi ajánlatát, valamint a projektre vonatkozó szerződés javaslatát.
- A pénzügyi ajánlatban fel kell tüntetni a pályázati felhívásban rögzített ütemezéshez igazodó pénzügyi teljesítésre vonatkozó tervet (javaslatot) bruttó összegben.
- Az alkalmazás élesítését követő három hónap kiemelt támogatási feladatainak elvégzése a fejlesztési ajánlat részeként legyen feltüntetve.
- A fejlesztési feladatra adott ajánlatnak legyen része a Megrendelő számára biztosított 15 napos változtatási keret
- A pénzügyi ajánlat tartalmazzon a 15 napos változtatási kereten felüli igények megvalósítására ajánlati árat napidíjas konstrukcióban
- Az VadON egy éves, SLA alapú üzemeltetésére és támogatására vonatkozó részletes szakmai és pénzügyi ajánlatát bruttó összegben és szerződés javaslatát.
- Referencia anyag, melyben a Pályázó bemutatja az egyedi szoftverfejlesztési és ITIL alapú alkalmazás üzemeltetési tevékenységének releváns információit.
- Nagyvállalati környezetben működő webes referencia projektek részletes bemutatását külön kiemelve az Azure felhőben üzemeltetett rendszereket.
- A tervezett fejlesztési és üzemeltetési csapat bemutatását, a csapattagok szakmai felkészültségét bemutató önéletrajzzal együtt. A fejlesztői és üzemeltetési csapatban személycserét a projekt során kizárólag a Vadászkamara jóváhagyásával lehet végrehajtani.
- Kiegészítő ajánlatként: szakmai és pénzügyi ajánlat a jelenlegi VadÁsz rendszer adatköreinek migrációjára az új alkalmazás elkülönített területére adatbetöltő scripthalmazzal, beleértve a kapcsolódó adattisztítási, ellenőrzési feladatok ellátását, többszöri adatbetöltés végrehajtását a projekt mérföldkövekhez kapcsolódóan különböző környezetekben.
- Kiegészítő ajánlatként: automatizált tesztek megvalósítását a legfontosabb rendszerfunkciókra az Azure DevOps környezetben megvalósított folytonos telepítőkészlet létrehozási és telepítési folyamatokba integráltan.
A pályázatnak az ajánlaton kívül a Pályázó alábbi adatait, illetve nyilatkozatait kell kötelezően tartalmaznia:
- a Pályázó megnevezését, székhelyét, adószámát, bankszámla számát, kapcsolattartó személyét;
- nyilatkozatot arról, hogy a pályázati kiírásban foglalt feltételeket, valamint a vállalt kötelezettségeket a Pályázó elfogadja;
- nyilatkozatot arról, hogy amennyiben pályázatát a Vadászkamara nyertesként hirdeti ki, az eredmény kihirdetését követő 20 napon belül az ajánlatban rögzített feltételek szerint szerződést köt.
A benyújtott pályázatok értékelése:
A benyújtott pályázatokat a beadási határidőt követően a Vadászkamara Elnöksége által megbízott szakértői csoport bírálja el. A bírálat során a szakértői csoport a pályázatot benyújtót felkérheti a technológiai koncepciójának bemutatására, melynek időpontja 2019. augusztus 29-30.
A bemutató tartalma a szállító szakmai ajánlatában szereplő technológiákkal megvalósított Azure PaaS szolgáltatásokra épülő demo alkalmazásban a következő funkciók bemutatása
- keresések és szűrések 100 ezer elemű vadász halmazon (FS 3.2.1, 3.2.4 fejezet)
- új vadász hozzáadása, vadász adatlap megtekintés és adatlap szerkesztés funkciók (FS 3.4.1 fejezetben látható alapadatok és címadatok adatkörrel)
Az eredmény, vagyis a nyertes Szállító nevének kihirdetése 2019. szeptember 5. napjáig történik meg a www.omvk.hu honlapon, továbbá a nyertes ajánlattevő az általa megadott e-mailen keresztül is értesítésre kerül.
A pályázati felhívással kapcsolatos kérdések:
Tájékoztatást, felvilágosítást a pályázat részleteivel kapcsolatban az info@omvk.hu elektronikus címen lehet kérni 2019. augusztus 22-ig, valamint az alábbiakban megadott telefonszámokon. A Vadászkamara vállalja, hogy az írásban feltett kérdéseket és az azokra adott válaszokat a pályázati felhívás mellett folyamatosan megjeleníti.
Telefonos információ kérése munkanapokon 12.00-16.00 között:
Benyújtással, technikai információkkal kapcsolatban: +36 30 304 0858
Technológiai kérdésekkel kapcsolatban: +36 30 627 6137