központi honlap

OMVK ikon

Vissza a főoldalra

OMVK ikon

Elküldés e-mailben

Informatikai szolgáltatási pályázati felhívás

2019. 08. 13. | Az OMVK központi szervezete |

Az Országos Magyar Vadászkamara nyílt pályázatot ír ki a mintegy 65 ezer tagjának központi nyilvántartását, a vadászjegyek kiállítását/érvényesítését és a vadászvizsgáztatással kapcsolatos feladatellátást támogató informatikai rendszer egyedi fejlesztésére és a rendszer egy éves üzemeltetésére.

Az Országos Magyar Vadászkamara (a továbbiakban: Vadászkamara) mint a magyar hivatásos- és sportvadászok önkormányzattal rendelkező, közfeladatokat, valamint szakmai érdekképviseleti feladatokat ellátó köztestülete nyílt pályázatot ír ki a mintegy 65 ezer tagjának központi nyilvántartását, a vadászjegyek kiállítását/érvényesítését és a vadászvizsgáztatással kapcsolatos feladatellátást támogató informatikai rendszer egyedi fejlesztésére és a rendszer egy éves üzemeltetésére. A fenti informatikai rendszer a Vadászkamara Elnökségének döntései értelmében a digitális vadászjegyre való átállás, valamint az ahhoz kapcsolódó vadászjegyek plasztik kártyákra történő cseréjének első fejlesztési üteme.

A pályázati felhívás megjelenési módja: a Vadászkamara hivatalos honlapján (www.omvk.hu)elektronikus formában

A pályázat benyújtásának határideje: 2019. augusztus 26., 14.00 óra

A pályázati ajánlattétel módja: elektronikus formában (pdf) az info@omvk.hu e-mail címre (a csatolmány mérete legfeljebb 15 Mb lehet).

A pályázatot magyar nyelven kell elkészíteni. A pályázatot cégszerűen aláírt, szkennelt formában szükséges benyújtani.

Az ajánlat tárgyát adó rendszer fejlesztését iteratív módszertant követve, az ajánlati felhívás mellékletét képző funkcionális specifikáció alapján, a Vadászkamara projektcsapatával szorosan együttműködve kell megvalósítani a következő mérföldkövek figyelembevételével:
 

Dátum

Mérföldkő

2019. szeptember 9.

Szerződéskötés, Projektindítás, fejlesztés kezdete

2019. szeptember 20.

Első fejlesztési szakasz zárása, alkalmazás prototípus váz bemutatása, telepítés OMVK környezetbe. Funkcionális specifikáció szállítói véleményezése, nyitott kérdések lezárása.

2019. október 4.

Második fejlesztési szakasz zárása, tesztelésre átadás

2019. október 18.

Harmadik fejlesztési szakasz zárása, tesztelésre átadás

2019. október 31.

Negyedik fejlesztési szakasz zárása, tesztelésre átadás

2019. november 15.

Fejlesztési szakasz lezárása, teljes funkcionalitás átadása tesztelésre

2019. november 22.

Első stabilizációs szakasz zárása

2019. november 29.

Második stabilizációs szakasz zárása

2019. december 6.

Harmadik stabilizációs szakasz zárása

2019. december 13.

Stabilizáció lezárása, döntés az élesbe állásról

2020. január 1.

A rendszer élesbe állása (a vadászjegy érvényesítés országosan, akadály nélkül megkezdhető a rendszerben)

2020. január 31.

A nem rendszerműködést képező (vadászjegy érvényesítést és vizsgáztatási feladatokat nem befolyásoló) hibajegyek lezárása


A Vadászkamara és a rendszer fejlesztését elnyerő pályázó (a továbbiakban: Szállító) a fenti rendszerfejlesztési mérföldkövek figyelembevételével a szerződéskötés alkalmával rögzíti, hogy mely rendszerfejlesztési mérföldkövekhez milyen mértékű fizetési mérföldkövek kapcsolódnak. A Vadászkamara a pályázat kiírásával kiköti, hogy fizetési kötelezettséget kizárólag 2019. november 15-ét követően vállal a fejlesztési szakasz lezárása és a teljes funkcionalitás tesztelésre történő átadásának teljesítése esetén. Ebben az esetben a rendszerfejlesztés teljes bekerülési költségének szerződésben rögzített részösszegét utalja a Szállító felé, mely nem lehet több, mint a teljes bekerülési költség 50 százaléka. Ezt követően fizetési mérföldkövet képez a rendszer élesbe állása, valamint a nem rendszerműködést képező hibajegyek lezárása, melyek részleteiről a szerződő felek szerződésben állapodnak meg.


Elvárások a szállítandó informatikai rendszerrel és Szállító projekt részvételével szemben:

  • A pályázati felhíváshoz mellékelt funkcionális specifikáció megvalósítása felhőalapú webalkalmazásként Azure platformszolgáltatásokra (PaaS) építve
  • A fejlesztési projekt részeként biztosítani kell a Megrendelő számára a funkcionális specifikációban leírtaktól eltérő üzleti igények megvalósítására 15 nap változtatási keretet (fejlesztési erőforrás).
  • A fejlesztési projekt részeként az élesítést követő 3 hónapban (tervezetten 2020. január 1. – 2020. március 31.) biztosítani kell az alkalmazás kiemelt támogatását, állandó rendelkezésre állással, a hibaelhárítás azonnali megkezdésével.
  • Az alkalmazás normál üzemeltetése és támogatása egy éves időtartamban a vonatkozó követelményeknek megfelelően 2020. április 1. és 2021. március 31. között:
  • A projekt megvalósításához kapcsolódó tesztkörnyezetek karbantartását, rendszeres telepítését, tesztadatok kezelését. Az egyes környezetek létrehozását megismételhető módon, automatizáltan kell biztosítani Azure felhőben.
  • A Vadászkamara Azure DevOps környezetében biztosítani kell a rendszer telepítő készletének folytonos, automatikus létrehozását, a teszt és éles környezetek automatizált telepíthetőségét.
  • A fejlesztési munkadarabok követését, hibajegyek és forráskód kezelését a Vadászkamara Azure DevOps környezetben kell elvégezni, melyet a Szállító szabadon testre szabhat.
  • A fejlesztési szakaszok eredménytermékeinek átadásakor mellékelni kell a megrendelő részére a kitöltött tesztforgatókönyveket, mely igazolja a Szállító oldali tesztelési feladatok elvégzését, beleértve
    • Manuális tesztesetek és tesztforgatókönyvek kidolgozása
    • Funkcionális tesztelés elvégzése (új funkciók ellenőrzése pozitív és negatív ágon) a támogatott böngészőkben (Google Chrome, Firefox) asztali és tablet eszközökön.
    • Regressziós tesztek végrehajtása minden fejlesztési szakasz zárásakor (meglévő funkciók ellenőrzése)
    • Integrációs tesztek végrehajtása
    • Tesztadatok generálása és karbantartása (valós használat nagyságrendjének megfelelő adatmennyiséggel, pl. vadász entitás esetén ~100.000 adatsor)
    • Tesztkörnyezetek kialakítása, rendszeres telepítése, hibaelhárítás
    • Migrált adatkörök tesztelése
       
  • A Szállító a munkavégzés helyszínét szabadon megválaszthatja, a Vadászkamara nem várja el a helyszíni munkavégzést, projektszobát nem biztosít. A fejlesztési szakaszok zárásakor az elkészült funkcionalitás bemutatását a Vadászkamara központjában (3000 Hatvan, Kossuth tér 24.) kell megtenni.
  • Szállító tudomásul veszi, hogy a Vadászkamara számára fejlesztett informatikai rendszer tulajdonjoga, beleértve annak forráskódjaira és használati környezetére kiterjedő korlátozásmentes tulajdonjoga a Vadászkamarára, illetve a projekt tárgya szerinti feladatokat ellátó jogutód költségvetési szervre vagy gazdálkodó szervezetre átszáll. Szállító e körben a pályázat tárgya szerint általa fejlesztett informatikai rendszerrel összefüggő minden szellemi tulajdonjogáról lemond azzal, hogy a Vadászkamara vállalja, hogy a rendszert vagy komponensét harmadik személynek nem adhatja át, nem értékesítheti.
  • A projekt eredménytermékeként a következő dokumentációk átadása:
    • Telepítési és üzemeltetési leírás
    • Fejlesztői leírás, fejlesztői környezet manuális és automatizált létrehozásának lépései
    • Adatmentés és visszaállítási terv
    • Frissített funkcionális specifikáció
    • Tesztelési terv
    • Telepítőkészlet változásjegyzék (release notes)
    • Oktatási anyagok prezentációként

A Pályázó pályázati ajánlatának pontokba szedetten az alábbiakat kell tartalmaznia:

  1. Az VadON alkalmazás fejlesztésére vonatkozó részletes szakmai és pénzügyi ajánlatát, valamint a projektre vonatkozó szerződés javaslatát.
    • A pénzügyi ajánlatban fel kell tüntetni a pályázati felhívásban rögzített ütemezéshez igazodó pénzügyi teljesítésre vonatkozó tervet (javaslatot) bruttó összegben.
    • Az alkalmazás élesítését követő három hónap kiemelt támogatási feladatainak elvégzése a fejlesztési ajánlat részeként legyen feltüntetve.
    • A fejlesztési feladatra adott ajánlatnak legyen része a Megrendelő számára biztosított 15 napos változtatási keret
    • A pénzügyi ajánlat tartalmazzon a 15 napos változtatási kereten felüli igények megvalósítására ajánlati árat napidíjas konstrukcióban
  2. Az VadON egy éves, SLA alapú üzemeltetésére és támogatására vonatkozó részletes szakmai és pénzügyi ajánlatát bruttó összegben és szerződés javaslatát.
  3. Referencia anyag, melyben a Pályázó bemutatja az egyedi szoftverfejlesztési és ITIL alapú alkalmazás üzemeltetési tevékenységének releváns információit.
  4. Nagyvállalati környezetben működő webes referencia projektek részletes bemutatását külön kiemelve az Azure felhőben üzemeltetett rendszereket.
  5. A tervezett fejlesztési és üzemeltetési csapat bemutatását, a csapattagok szakmai felkészültségét bemutató önéletrajzzal együtt. A fejlesztői és üzemeltetési csapatban személycserét a projekt során kizárólag a Vadászkamara jóváhagyásával lehet végrehajtani.
  6. Kiegészítő ajánlatként: szakmai és pénzügyi ajánlat a jelenlegi VadÁsz rendszer adatköreinek migrációjára az új alkalmazás elkülönített területére adatbetöltő scripthalmazzal, beleértve a kapcsolódó adattisztítási, ellenőrzési feladatok ellátását, többszöri adatbetöltés végrehajtását a projekt mérföldkövekhez kapcsolódóan különböző környezetekben.
  7. Kiegészítő ajánlatként: automatizált tesztek megvalósítását a legfontosabb rendszerfunkciókra az Azure DevOps környezetben megvalósított folytonos telepítőkészlet létrehozási és telepítési folyamatokba integráltan.

A pályázatnak az ajánlaton kívül a Pályázó alábbi adatait, illetve nyilatkozatait kell kötelezően tartalmaznia:

  • a Pályázó megnevezését, székhelyét, adószámát, bankszámla számát, kapcsolattartó személyét;
  • nyilatkozatot arról, hogy a pályázati kiírásban foglalt feltételeket, valamint a vállalt kötelezettségeket a Pályázó elfogadja;
  • nyilatkozatot arról, hogy amennyiben pályázatát a Vadászkamara nyertesként hirdeti ki, az eredmény kihirdetését követő 20 napon belül az ajánlatban rögzített feltételek szerint szerződést köt.

A benyújtott pályázatok értékelése:

A benyújtott pályázatokat a beadási határidőt követően a Vadászkamara Elnöksége által megbízott szakértői csoport bírálja el. A bírálat során a szakértői csoport a pályázatot benyújtót felkérheti a technológiai koncepciójának bemutatására, melynek időpontja 2019. augusztus 29-30.

A bemutató tartalma a szállító szakmai ajánlatában szereplő technológiákkal megvalósított Azure PaaS szolgáltatásokra épülő demo alkalmazásban a következő funkciók bemutatása

  • keresések és szűrések 100 ezer elemű vadász halmazon (FS 3.2.1, 3.2.4 fejezet)
  • új vadász hozzáadása, vadász adatlap megtekintés és adatlap szerkesztés funkciók (FS 3.4.1 fejezetben látható alapadatok és címadatok adatkörrel)

Az eredmény, vagyis a nyertes Szállító nevének kihirdetése 2019. szeptember 5. napjáig történik meg a www.omvk.hu honlapon, továbbá a nyertes ajánlattevő az általa megadott e-mailen keresztül is értesítésre kerül.


A pályázati felhívással kapcsolatos kérdések:

Tájékoztatást, felvilágosítást a pályázat részleteivel kapcsolatban az info@omvk.hu elektronikus címen lehet kérni 2019. augusztus 22-ig, valamint az alábbiakban megadott telefonszámokon. A Vadászkamara vállalja, hogy az írásban feltett kérdéseket és az azokra adott válaszokat a pályázati felhívás mellett folyamatosan megjeleníti.

Telefonos információ kérése munkanapokon 12.00-16.00 között:

Benyújtással, technikai információkkal kapcsolatban: +36 30 304 0858

Technológiai kérdésekkel kapcsolatban: +36 30 627 6137

Partnerek, kapcsolódó oldalak

agrárminisztériumOrszágos Magyar Vadászati Védegylet - az Országos Magyar Vadászkamara (OMVK) partnereNimród Vadászújság - az Országos Magyar Vadászkamara (OMVK) partnereVadászati Kulturális EgyesületNemzeti Agrárgazdasági Kamara - az Országos Magyar Vadászkamara (OMVK) partnereNemzetközi Vadászati és Vadvédelmi Tanács - az Országos Magyar Vadászkamara partnereA Safari Club International Közép-Magyarországi Egyesülete - az Országos Magyar Vadászkamara partnereFeHoVa 2019Hazai Vadász Magazin - az Országos Magyar Vadászkamara (OMVK) partnereOrszágos Erdészeti Egyesület - az Országos Magyar Vadászkamara (OMVK) partnereMagyar Országos Vadászkutyás Kulturális Egyesület - az Országos Magyar Vadászkamara partnereMagyar Madártani és Természetvédelmi Egyesület - az Országos Magyar Vadászkamara partnereA Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem Vadgazdálkodási és Természetvédelmi Intézete - az Országos Magyar Vadászkamara partnereEurópai Vadászszövetségek Szövetsége - az Országos Magyar Vadászkamara partnere
Online vadászvizsga tesztHunttrophy.comHazai Vadász Magazin - a Veszprém megyei Vadászkamara partnere