Pályázat, Cégkapu, Hubertus Szentmise tájékoztató
Az Országos Vadgazdálkodási Alaphoz a pályázati kiírás bárki számára elérhető. Cégkapu létrehozásához részletes tájékoztató. Hubertus Szentmise 2017.11.10-én pénteken kerül megtartásra.
Tisztelt Vadászatra Jogosult!
Jelezzük Önök felé, hogy az OMVK Baranya megyei Területi Szervezete korábbi vezetősége ciklusidejének lejártával a megtartott osztályüléseket követően sor került az új kamarai vezetőség megválasztására. Az új vezetőség az elkövetkezendő ciklusra céljául tűzte ki, hogy a korábbi tevékenységét a kamarai vezetésnek néhány pontban megreformálja, a jelenlegi elvárásoknak megfelelően. 2017.10.06-án tartott első vezetőségi ülésén több olyan kérdésben döntést hozott, amely valamennyi vadgazdálkodót érint. Legfontosabb feladataink közül és időben is sürgős ügyintézést igényel az újonnan létrehozott Országos Vadgazdálkodási Alap megyékre jutó pályázati keretének elosztása a vadászatra jogosultak közt.
Az Országos Vadgazdálkodási Alaphoz a pályázati kiírás bárki számára elérhető a központi kamarai holnapon (Kattintson ide), annak kezdőlapján, fehér háttérrel kiemelt hírként, „Országos Vadgazdálkodási Alap - 2017. évi felhívás” címmel.
Ki minősül vadászatra jogosultnak? Valamennyi kormányhivatal hozzájárulásával működő vadgazdálkodó szervezet, aki nyilvántartásba lett véve, illetve azok konzorciumai.
A pályázati kiírás tartalmazza azokat az elemeket, amelyekre lehet és azt is, amelyekre nem nyújtható be pályázat. Alapvetően nettó 1.000.000 Ft összegre lehet pályázni 30% önrésszel. Természetesen a pályázat magasabb összegről is szólhat, de ez a pályázati alapösszegen nem változtathat, viszont a magasabb önrész vállalás a pályázatok elbírálásakor előnyben részesül. A kiírt időpontok a kiírásban megtalálhatóak, de ahhoz, hogy első lépcsőben egy később induló pályázati lehetőség megvalósulhasson 2017.november 30. 24:00-ig kapnak határidőt a pályázók, hogy azt kamaránk részére zárt borítékban, tértivevényesen megküldjék címünkre további ügyintézés céljából (7623 Pécs, Megyeri tér 1/A. Fsz. 32.).
Pályázat megírásához a vadászatra jogosult bárki megbízható pályázatíró segítségét igénybe veheti. Nem kötelező érvénnyel ajánljuk az alábbi tapasztalt pályázatírókat, illetve azok megkeresését, azzal a meghagyással, hogy csak sikeres pályázatírást követően kerülhet finanszírozásra a pályázatíró felé (sikerdíj):
- G&G Management Bt
Dr. Juhász Gábor ügyvezető
Email: juhaszgaborx@gmail.com
Tel.: +36302475819
- Mecsekvidék Kft.
Metzing József ügyvezető
7677 Orfű, Széchenyi tér 1.
E-mail: metzingj@gmail.com
Tel.: +36302277269
- VIZIBOR Kft.
Völgyi Tamás Ügyvezető
7935 Ibafa 086/6. hrsz.
E-mail: viziborkft@gmail.com
Tel.: +36206655944
Amennyiben a pályázatokkal kapcsolatosan bármely kérdésük felvetődne, úgy javasoljuk a kamara vezetőségének vagy adminisztratív állományának mielőbbi megkeresését, melyet segítségnyújtás céljából felajánlunk.
Fentihez hasonló sürgős ügyintézést igényel, valamennyi vadászatra jogosult részéről 451/2016. (XII.19.) Korm. rendelet az elektronikus ügyintézés részletes szabályairól 89-91§.
Minden gazdasági társaságnak, társadalmi szervezetnek, ügyvédi irodának 2017.08.31-ig kötelező cégkaput létrehozni, ami a cégek esetében olyan funkciót tölt be majd a jövőben, mint a magánszemélyek esetében az ügyfélkapu.
A cégkapu létrehozása a cégvezető (ügyvezető, üzletvezető, elnök stb.) feladata, mivel az általa megadott elérhetőségre, mint cégkapura fognak 2018.01.01-től a cég hivatalos levelei többek között érkezni. Fontos, hogy olyan adatok (pl. email cím, stb.) kerüljenek a cégkapu létrehozásakor rögzítésre, amelyet, csak a cégvezető lát (vagy amelyhez Ő tud adni a másnak is jogosultságot, ha úgy ítéli meg), de a cégvezető rendszeresen lát, követ. A mellékletként csatolt tájékoztatóban erre a kötelezettségre szeretnénk felhívni a figyelmet.
A tájékoztató gyakorlati segítséget is ad a cégkapu létrehozásához, lépésről lépésre bemutatva a teendőket. Első lépésként szükséges egy megfelelő email cím és az, hogy az ügyvezető rendelkezzen személyes, élő, működő ügyfélkapuval.
Amennyiben a melléklet tájékoztató nem nyújt megfelelő segítséget, - az Ön személyes közreműködése mellett -, ha szükséges, természetesen segítünk.
Cégkapu regisztrációs tudnivalók (kattintson a letöltéshez)
Nemcsak a vadászatra jogosultak képviselőinek, hanem valamennyi vadásztársasági tagnak, vadgazdálkodói szervezet vezetőinek és dolgozóinak részvételével 2017. 11. 10-én pénteken 17:00 kezdéssel (az ezzel kapcsolatos pontos adatokat a kamara honlapján megfogjuk időben jelenttetni) Hubertus szentmisével egybekötött megemlékezést tartunk, valamint itt szeretnénk átnyújtani azon vadászoknak a Hubertus Kereszt kitűntetését, akiknek nacionáléjukkal együtt a javaslataikat legkésőbb 2017.október 25-ig beküldik kamaránk vezetősége részére, egyben vállalják a Hubertus Kereszt kitűntetés anyagi költségeinek finanszírozását. Ugyanezen ünnepség alakalmával kerül átadásra minden alaklommal a hivatásos vadászok 20 éves szakmai munkája elismeréseképpen a „Hivatásos vadászi érdemérem”, melyre szintén javaslatokat kérünk be. (Az érdeméremnek nincs finanszírozási része.)
Vadászüdvözlettel:
Agyaki Gábor
Elnök